Po sukcesie filmu „Poland: the Royal Tour” Polska Fundacja Narodowa, kierując się dbałością o wizerunek Polski jako kraju otwartego, interesującego i przyjaznego dla turystów, zrealizowała wraz z Peterem Greenbergiem godzinny film telewizyjny z serii „Hidden gems’’. Tym razem gospodarzem i narratorem jest amerykański dziennikarz, który podczas swojej podróżny po Polsce, próbuje ukazać widzom na całym świecie miejsca szczególne i wyjątkowe, które nie sposób znaleźć w przewodnikach turystycznych po naszym kraju.
Film zrealizowany w nowoczesnej konwencji, w której Peter Greenberg, patrząc na nasze dziedzictwo kulturowe, sam dokonał wyboru miejsc, które wzbudzą zainteresowanie zagranicznego odbiorcy i zachęcą do przyjazdu do Polski. Dziennikarz posiada zdolność przekazywania treści w sposób przekonywujący, dlatego realizacja ta gwarantuje pożądany rezultat, jakim jest skuteczna promocja wizerunku Polski za oceanem.
Film „Hidden Poland” będzie emitowany w pierwszej kolejności w Stanach Zjednoczonych w telewizji publicznej PBS, gdzie będzie wielokrotnie powtarzany w ciągu minimum 4 lat od premiery, co zapowiada osiągnięcie bardzo dobrych wyników oglądalności. Obraz będzie również rozpowszechniany na całym świecie m.in. za pośrednictwem platform cyfrowych takich jak Amazon Prime czy YouTube. Dodatkowe kanały dystrybucji filmu to hotele, systemy rozrywki pokładowej w Polskich Liniach Lotniczych LOT oraz specjalne wersje dla branży turystycznej, emitowane podczas konferencji, targów, na lotniskach.